Гарантія на товар Mealux і EVO Kids
Дякуємо вам за вибір продукції торгових марок Mealux і EVO Kids.
Термін служби більше 10 років!
Гарантія на меблі Mealux - 3 роки, на EVO Kids - 1 рік.
Протягом гарантійного терміну ми зобов'язуємося безкоштовно усунути приховані виробничі дефекти, виявлені споживачем при нормальній експлуатації виробів, а в разі неможливості усунення - замінити деталь або виріб цілком.
Однако во избежание проблем, способных омрачить радость покупки, убедительно просим Вас ознакомиться и принять к сведению настоящую Информацию для потребителей и следовать ее рекомендациям.
При получении товара:
Не пренебрегайте проверкой внешнего вида упаковки товара.
Если Вы воспользовались услугой независимого перевозчика, он должен доставить Вам товар не поврежденным Помните, что принятие мебели без указания на недостатки, которые могли быть установлены при визуальном осмотре (явные недостатки), лишают права покупателя в дальнейшем на них ссылаться.
Самостійна збірка:
Перед початком складання перевірте комплектуючі на наявність сколів, подряпин і вм'ятин.
При виявленні шлюбу повідомте відділ рекламацій (за телефоном, вказаним на гарантійному талоні).
Вся наша меблі комплектується інструкціями російською мовою.
Для правильного складання дотримуйтесь послідовність з'єднання частин виробу та рекомендації виробника.
Збережіть заводську упаковку до закінчення складання, так як заміна шлюбу провадиться при її наявності.
Зберігайте гарантійний талон та чек до кінця гарантійного терміну.
Експлуатації меблів:
- не перевантажуйте меблі
- встановлюйте меблі тільки на рівну поверхню
- слідкуйте за чистотою меблів, використовуючи тільки спеціальні засоби для чищення меблів
- час від часу проводите «профілактику» всім видимим болтикам і гвинтики, міцно завинчивая їх
- не пересувайте меблі в завантаженому стані
- встановлюйте меблі так, щоб уникнути попадання на неї прямих сонячних променів
- не встановлюйте меблі у вологих приміщеннях
- уникайте потрапляння на меблі вологи і хімічних речовин.
Гарантія не поширюється:
- якщо немає документів, що підтверджують купівлю (гарантійний талон, товарний чек, транспортна накладна)
- збірка проводилася з порушенням інструкції щодо складання
- при природному зносі меблів
- при виникненні дефектів, викликаних перевантаженням, недбалої або неправильною експлуатацією меблів
- при проникненні вологи, бруду та інших сторонніх предметів і речовин
- при монтажі завідомо дефектних або пошкоджених деталей
- при самостійному внесення змін у конструкцію меблів
- при пошкодження меблів внаслідок стихійного лиха